tromaktiko: Συγκλονίζει η Νένα Χρονοπούλου: «Έφερα δυστυχία και πόνο στο παιδί μου»

Σάββατο 28 Μαΐου 2016

Συγκλονίζει η Νένα Χρονοπούλου: «Έφερα δυστυχία και πόνο στο παιδί μου»



«Είχα έναν τραγικό τοκετό! Βλέπεις το μωρό σου μέσα σε ένα τετράγωνο κουτί…».

Στο “The 2night Show” του Γρηγόρη Αρναούτογλου ήταν καλεσμένη η Νένα Χρονοπούλου που συγκλόνισε με τα λόγια που είπε για τον δύσκολο τοκετό που είχε.

«Άτυχη στιγμή στη ζωή μου ήταν ο πρόωρος τοκετός που είχα. Πολύ μεγάλη άτυχη στιγμή στη ζωή μου και στου παιδιού μου. Άτυχη στιγμή στη ζωή μου ήταν και η δολοφονία του άντρα μου. Από εκεί και πέρα, όλα τα άλλα είναι πταίσματα. Αυτά τα δύο θεωρώ. Στον πρόωρο τοκετό δεν μπορείς να κάνεις κάτι. Βλέπεις το μωρό σου μέσα σε ένα τετράγωνο κουτί, που το λέμε πολύ εύκολα θερμοκοιτίδα και ξαφνικά ότι έχεις και δεν έχεις είναι εκεί μέσα. Γεμάτο πόνο γιατί κάθε επαφή του με τους γιατρούς και τις νοσηλεύτριες είναι επίπονη, συνεπώς δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Είχα έναν τραγικό τοκετό, έφερα δυστυχία και πόνο στο παιδί μου».

Πηγή
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!