tromaktiko: Οι πέντε στόχοι της Apple την επόμενη 5ετία

Πέμπτη 25 Αυγούστου 2016

Οι πέντε στόχοι της Apple την επόμενη 5ετία



Ο Tim Cook γιορτάζει την πέμπτη του επέτειο ως διευθύνων σύμβουλος στην Apple, εν μέσω ανησυχιών για την ανάπτυξη στις πωλήσεις του...
iPhone, του βασικού προϊόντος του τεχνολογικού κολοσσού.

Παρότι η εμβληματική συσκευή φέρνει κέρδη στην Apple σήμερα, μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια η εταιρία θα εξερευνά άλλα πεδία σε αναζήτηση ανάπτυξης.

Αυτοκίνητα

Ο Cook δεν έχει επιβεβαιώσει ότι η Apple εργάζεται επάνω σε κάποιο αυτοκίνητο, ωστόσο οργιάζουν οι φήμες πως έχει ήδη ξεκινήσει το λεγόμενο «Project Titan». Τον περασμένο μήνα, η Wall Street Journal μετέδωσε ότι η εταιρία έχει αναλάβει το πρότζεκτ αυτοοδηγούμενου ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Παράλληλα, η Apple επένδυσε το Μάιο ένα δισ. δολάρια στην κινεζική υπηρεσία συνεπιβατισμού, Didi Chuxing, με τους ειδικούς να εκτιμούν ότι αυτός μπορεί να είναι ένας τρόπος ώστε να εντάξει στο προσωπικό της άτομα με τεχνογνωσία στον τομέα του αυτοκινήτου.

Υγεία

Η Apple έχει στραφεί επιθετικά στην υγεία τα τελευταία δύο χρόνια. Το 2014 κυκλοφόρησε μια εφαρμογή/πλατφόρμα για developers, που ονομάζεται HealthKit. Η ιδέα ήταν να επιτρέπει σε developers να αναπτύσσουν εφαρμογές που συνδέονται με την υγεία και θα ενσωματώνονται στην εφαρμογή της Apple.

Νωρίτερα φέτος, γνωστοποιήθηκε ότι νοσοκομεία χρησιμοποιούν δοκιμαστικά την τεχνολογία υγείας της Apple, η οποία εστιάζει περισσότερο στη συγκέντρωση στοιχείων όπως οι καρδιακοί παλμοί, μέχρι και αποτελέσματα εξετάσεων.

Ο Cook έχει δηλώσει ότι η ευκαιρία στον εν λόγω τομέα είναι «τεράστια» και πως το Apple Watch θα είναι κομμάτι αυτού.

Επαυξημένη πραγματικότητα

Σε συνέντευξη που παραχώρησε πρόσφατα στην Washington Post, ο διευθύνων σύμβουλος ανέφερε ότι η επαυξημένη πραγματικότητα (AR) είναι «βασική» τεχνολογία, με την οποία η εταιρία «κάνει πολλά πράγματα» στο παρασκήνιο.

Ο τομέας έχει δει μεγάλη τόνωση με το Pokemon Go της Nintendo που χρησιμοποιεί αυτή την τεχνολογία.

Τεχνητή νοημοσύνη

Η Siri, ο ψηφιακός προσωπικός βοηθός που έχει αναπτύξει η Apple, είναι το πιο διαδεδομένο στους καταναλωτές προϊόν τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ). Μέσω της Siri και άλλων παρόμοιων προσπαθειών, η εταιρία φιλοδοξεί να δημιουργήσει «βοηθούς» που κάνουν πράγματα εκ μέρους του χρήστη.

«Η πρόβλεψη για την Siri ανεβαίνει», ανέφερε ο CEO στη συνέντευξη.

Η εταιρία αγοράζει επίσης το τελευταίο διάστημα εταιρίες που δραστηριοποιούνται στον τομέα.

Ψυχαγωγία

Η Apple έχει μπει δυναμικά στη βιομηχανία ψυχαγωγίας, με την κυκλοφορία του Apple Music πέρυσι, αλλά και μέσω επενδύσεων σε περιεχόμενο, που της έχουν εξασφαλίσει σημαντικά δικαιώματα.

Παράλληλα έχει και το Apple TV, το οποίο ωστόσο δεν έχει αγγίξει τα επίπεδα του Netflix. Οι αναλυτές αναφέρουν ότι η υπηρεσία μπλοκάρεται από τους τηλεοπτικούς σταθμούς. «Το πρόβλημα με το Apple TV είναι ότι οι εταιρίες καλωδιακής τηλεόρασης στις Ηνωμένες Πολιτείες δεν θέλουν να παραχωρήσουν τους καταναλωτές στην Apple», εξήγησε μιλώντας στο CNBC ο Walter Price της Allianz Technology Trust.

Και πάλι, το διεθνές δίκτυο εκτιμά ότι ο τομέας θα μπορούσε να προσφέρει δυνατότητες, αν η Apple συνεχίσει να επενδύει σε περιεχόμενο.

Πηγή
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!