tromaktiko: «Το άλογό μου μού αποκάλυψε ότι είχα καρκίνο του μαστού»

Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2016

«Το άλογό μου μού αποκάλυψε ότι είχα καρκίνο του μαστού»



Η αποκάλυψη μιας γυναίκας για τη αντίδραση του ζώου της στην ασθένεια...


Μια μητέρα δύο παιδιών από το Ηνωμένο Βασίλειο περιγράφει τη στιγμή που το αγαπημένο της άλογο τής έσωσε τη ζωή «εντοπίζοντας», όπως λέει, ένα καρκινικό εξόγκωμα στο στήθος της.

Όταν το άλογο της Jacqueline Lloyd, Maguire, άρχισε να συμπεριφέρεται παράξενα και αρνήθηκε να περπατήσει στην συνήθη πλευρά της γυναίκας, εκείνη ήξερε κάτι δεν πήγαινε καλά. Στη συνέχεια το ζώο άρχιζε να σπρώχνει και να ακουμπάει την γυναίκα στο στήθος της μέχρι που εκείνη ψηλάφησε κάτι σε αυτό. Εβδομάδες αργότερα, διαγνώστηκε με μια επιθετική μορφή καρκίνου, αλλά θεωρεί ότι η έγκαιρη διάγνωση συνέβαλε στο να σωθεί η ζωή της.

Η 50χρονη γυναίκα λέει χαρακτηριστικά: «Η παράξενη συμπεριφορά του Maguire άρχισε τον Δεκέμβριο του 2012 όταν δυσκολευόταν για μερικές εβδομάδες και δεν μου επέτρεπε να κάθομαι στην αριστερή πλευρά, όπως έκανα πάντα. Δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί. Τότε, μια μέρα, τον Φεβρουάριο του 2013, όταν τον περιποιούμουν, ξαφνικά όρμησε προς εμένα και με χτύπησε στο στήθος μου. Ήταν τόσο αντίθετη η συμπεριφορά με το χαρακτήρα του γιατί δεν ήταν καθόλου επιθετικό ή κυκλοθυμικό άλογο. Αλλά το έκανε ξανά και ξανά, και έσπρωχνε τη μύτη του στο στήθος μου».

Το ίδιο βράδυ ψηλάφησε το στήθος της και βρήκε ένα εξόγκωμα το οποίο θεώρησε ότι ήταν κύστη. Η διάγνωση από τους γιατρούς έδειξε επιθετικό καρκίνο του μαστού αλλά υπήρχε περιθώριο για θεραπεία. «Με τον Maguire είχα πάντα έναν ιδιαίτερο δεσμό, αλλά έμεινα έκπληκτη με το γεγονός ότι αισθάνθηκε την ασθένειά μου και κατάφερε να επικοινωνήσει με μένα. Πραγματικά πιστεύω ότι έσωσε τη ζωή μου» λέει η ίδια. Προσθέτει επίσης ότι το νοσηλευτικό προσωπικό τής μίλησε και για άλλες περιπτώσεις σκυλιών που είχαν προειδοποιήσει τα αφεντικά τους «μυρίζοντας» την ασθένειά τους.



     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!