tromaktiko: Προσποιούμαι οργασμό είπε η σύζυγος του Ρόμπι Ουίλιαμς!

Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2016

Προσποιούμαι οργασμό είπε η σύζυγος του Ρόμπι Ουίλιαμς!



Πικάντικες αποκαλύψεις για την σεξουαλική της ζωή με τον Ρόμπι Γουίλιαμς έκανε η ...
σύζυγός του, Αίντα Φιλντ, στον «αέρα» εκπομπής του ITV.

H 37χρονη ηθοποιός εξομολογήθηκε πως έχει υποκριθεί οργασμό!
«Έχω υποκριθεί. Όχι μόνο με τον Ρόμπι, αλλά γενικά. Έχω δύο παιδιά, είμαι κουρασμένη, είμαι στο “I ‘m A Celebrity… Get Me Out Of Here!”, υπάρχουν πράγματα που έχω να κάνω. Θέλω πολύ να ευχαριστώ τους άλλους για να πω “δεν πρόκειται να γίνει, λυπάμαι”. Δεν θέλω να νιώθουν άσχημα, θέλω να ενθαρρύνονται για τις προσπάθειές τους. Μπορεί να σκέφτομαι πράγματα για την τηλεόραση, το τσάι που είναι στον πάγκο… δεν είναι λάθος τους. Θέλεις να νιώθουν καλά και δυνατοί σαν ταύροι», ανέφερε με χιούμορ η Φιλντ.

Μετά από αυτές τις… δηλώσεις εισέβαλε στο στούντιο ο Ρόμπι Γουίλιαμς και η αντίδρασή του ήταν απίστευτη! 

«Ήμουν πίσω. Υποκρίνεσαι; Με εμένα, τον Ρόμπι Γουίλιαμς;Τον popstar;» ανέφερε κάνοντας τον... εκνευρισμένο!

«Δεν πειράζει λατρεία μου, σε αγαπώ» πρόσθεσε και την φίλησε με πάθος!


     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!