tromaktiko: Τα πέντε πράγματα που μπορούν να ξενερώσουν κάθε άντρα

Σάββατο 20 Ιανουαρίου 2018

Τα πέντε πράγματα που μπορούν να ξενερώσουν κάθε άντρα



Σε γενικές γραμμές όταν μας αρέσει μια γυναίκα δεν υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορεί να κάνει για να μας ξενερώσει...

Καταρχήν να ξηγηθούμε. Σε γενικές γραμμές όταν μας αρέσει μια γυναίκα δεν υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορεί να κάνει για να μας ξενερώσει. Είπαμε, είμαστε επιφανειακά πλάσματα, ικανοποιούμαστε με τα βασικά. Παρόλα αυτά αγαπημένη φίλη, δεν πρέπει να επαναπαύεσαι γιατί μπορεί βέβαια να είμαστε πιο ρηχοί και από την πλαζ της Λούτσας, αυτό δεν σημαίνει όμως πως δεν υπάρχουν πράγματα που μας ξενερώνουν. Για να σε βοηθήσω λοιπόν να τα αποφύγεις, στα παραθέτω στην παρακάτω λίστα:

Το «μίλα μου βρώμικα»
Λίγο μπινελίκι δεν έβλαψε κανέναν. Ίσα ίσα στις σωστές δόσεις δίνει έτσι μια γοητεία στη γυναίκα ρε παιδί μου την κάνει πιο «γήινη». Άλλο αυτό όμως και άλλο να ξεκινάς κάθε πρόταση με το «ρε μαλάκα». Επίσης μεγάλο ξενέρωμα όταν μια γυναίκα λέει «στα @ρ#$ια μου». Δεν έχεις. Βρες κάτι άλλο.

Το «Πλήρωνε»
Συνηθίζεται, τουλάχιστον στα πρώτα ραντεβού, να πληρώνει ο άντρας. Ωραίο, σωστό, ιπποτικό, μαγκιόρικο ρε παιδί μου. Με τον παρά μου και την κυρά μου. Παρόλα αυτά, όταν βγαίνουμε έξω και έρχεται ο λογαριασμός, κάνε τη ρημάδα την κίνηση να βγάλεις πορτοφόλι. Δώσε μου την ικανοποίηση να πω «όχι όχι εγώ θα πληρώσω σε παρακαλώ». Αλλιώς όταν κάθεσαι σαν την κλώσα και περιμένεις κοιτώντας το κινητό σου, καταλαβαίνω ότι με βλέπεις σαν ATM.

Το «Αυτό δεν είναι τίποτα! Εγώ…»
Άσε με ρε μάνα μου να πω την ιστορία πριν πεταχτείς να πεις την παπάτζα σου! Εντάξει, το ξέρω, είσαι κοσμογυρισμένη, μια νύχτα από τη δική σου, ολόκληρη η δική μου! Άσε με όμως να πω μια πρόταση χωρίς να με διακόψεις. ΠΛΗΡΩΝΩ ΔΙΑΟΛΕ!

Το «Χαχανούλης»
Είμαι αστείος. Το ξέρω. Δεν χρειάζεται όμως να γελάς ΣΥΝΕΧΕΙΑ και με ό,τι λέω. Αν το κάνεις για να με κολακεύσεις, ευχαριστώ αλλά φτάνει. Αν πάλι σου φάνηκε αστείο το «πωπω πιάστηκε ο κώλος μου σε αυτή την καρέκλα» τότε μάλλον ήσουν από αυτές που γελούσανε στις θεατρικές επιθεωρήσεις του Γιώργου Πάντζα.

Το «drama queen»
Επειδή μάλλον το έτερον σας ήμισυ δε θέλει να σας στεναχωρήσει θα το πω εγώ και καλά θα κάνετε να με ακούσετε… οι άντρες σιχαινόμαστε τις drama queens. Πολύ όμως ε. Δεν μας νοιάζει τι έγινε με «εκείνη τη σκύλα τη δήθεν φίλη σας που την πέφτει σε όλους γιατί είναι τέτοια και ό,τι έχει καταφέρει το έχει καταφέρει ξαπλωμένη την ....

Το «κάνε και κάνα μπάνιο»
Δεν το πιστεύω ότι πρέπει να το γράψω αυτό, αλλά μου έχει συμβεί πάνω από 2 φορές οπότε μάλλον πρέπει… φρόντισε την υγιεινή σου ρε φίλη. Δηλαδή κορίτσι πράμα και να μυρίζει η ανάσα σου ποδαρίλα επιτρέπεται; Δεν λέω να λουστείς με μπεταντίν, αλλά τα βασικά! Πλένουμε τα δόντια μας, κάνουμε μπάνιο, βάζουμε αποσμητικό. Δεν πιστεύω ότι το γράφω!
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!